دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است
سرخط خبرها

وزیر کشاورزی خبر داد: جزئیات طرح «فجر تا فطر» برای تنظیم بازار| تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی ۳۴ قلم کالای اساسی+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۸۳۷۱
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
وزیر کشاورزی خبر داد: جزئیات طرح «فجر تا فطر» برای تنظیم بازار| تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی ۳۴ قلم کالای اساسی+ فیلم
وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح «فجر تا فطر» برای تنظیم بازار در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور خبر داد و گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی کمبود و مشکلی نداریم و این کالا‌ها با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای سال، وارد کشور شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به گفتگوی تلویزیونی شب گذشته رئیس‌جمهور اظهار داشت: از امروز طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این طرح ۳۴ قلم کالا که جزو کالا‌های اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می‌شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت‌های متعادل همراه باشد.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه اجرای این طرح موجب کاهش قیمت‌ها و تثبیت قیمت کالا‌های اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان و ایام عید می‌شود، ابراز امیدواری کرد که سایر فروشگاه‌های کشور هم با این طرح همراهی کنند و بتوانند آرامشی در حوزه بازار ایجاد شود.

وزیر جهاد کشاورزی با قدردانی از متولیان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تولیدکنندگانی که با دولت برای اجرای این طرح همکاری دارند، اظهار داشت: برخی شرکت‌های تولیدی قیمت کالا‌های خود را کاهش دادند و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز با سود صفر درصد کالا‌های اساسی در این طرح مشارکت کردند.

ساداتی‌نژاد درباره وضعیت خرید و ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی و واردات آن به بنادر گفت: در زمینه کالا‌های اساسی مشکل و کمبودی در کشور نداریم. این کالا‌ها با تمهیداتی که از ابتدای سال شده است وارد بنادر شده و تخلیه شده‌اند. البته در محدوده‌های زمانی در تامین ارز ما تاخیر داشتیم، اما شرایط، در حال حاضر شرایط خوبی است و تخلیه از بنادر صورت می‌گیرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وزیر کشاورزی خاطرنشان کرد: در ایام پیش‌رو در عید فرآورده‌ها مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی نداریم در مورد نهاد‌های دامی ذخایر کشور وضعیت بسیار خوبی را دارد و مشکلی از این بابت در ایام پیش رو نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->